Prelaz članova između klubova
Postoje četiri različita slučaja prelaza
:
-
Prelaz između klubova korištenjem iste Polaris instance (misli se na isti Distrikt). (Npr. transfer između klubova unutar Distrikta 1910/1920) Ovo uključuje transfer iz Rotaract kluba u Rotary klub.
-
Prelaz između klubova korištenjem različite Polaris instance. Npr. RC Lyon (F) do RC Lausanne (CH) ili RC Sarajevo (BA) do RC Lyon (FR)
-
Transfer iz inozemstva u klub korištenjem Polarisa. (Npr. od RC Konstanz (D) do RC Kreuzlingen (CH))
-
Prijelaz iz kluba koji koristi Polaris u klub u inozemstvu ili u klub koji ne koristi Polaris, npr. iz RC Lugano (CH) u RC Milano (I) ili iz RC Lyon (Polaris F) u RC Paris (ne-Polaris F).
Slučaj 1. moraju rješavati tajnici dotičnih klubova, a opisan je u nastavku.
Za slučajeve 2. i 3. obratite se Polaris timu za podršku za svoj slučaj.
**Za slučaj 4.**Prelaz vrši tajnik izlaznog kluba,u izravnoj koordinaciji s tajnikom dolazećeg kluba. Ručno unesite naziv odredišnog kluba u odgovarajući prozor (npr. RC Xxxxxxxxx).
Gosti ostaju u matičnim klubovima i mogu biti pozvani u druge klubove, Ostali kontakti mogu biti samo članovi jednog kluba. Za posebne slučajeve obratite se [Polaris timu za podršku](https://team.polaris.rotary.ch/en/content/various/show/15425)
za vaš slučaj.
Pokretanje procesa prelaza
Premještaj inicira tajnik kluba pošiljatelja. Uloga Administrator članova ili Administrator (sva prava) je potrebna za ovu funkciju. Prelaz se pokreće tipkom POKRENI PRELAZ ČLANA na kartici Zajednica aktivnog člana.
Pokretanje prelaza
U sljedećem dijalogu upisuje se datum odlaska i novi klub. Datum odlaska može se dogoditi u budućnosti ili u prošlosti.
"Nova jedinica domaćina IZVAN OVE POLARIS INSTANCE" unosi se samo za slučajeve prelaza 2. 3. i 4. Ako ciljni klub nema definiranog tajnika za tekuću godinu zajednice, transfer se ne može pokrenuti!
Oprez:
Sve dok je članov Prelaz u statusu "Prihvaćen", njegov korisnički račun je onemogućen i on/ona se ne može prijaviti. Obično se proces prelaza dovršava sljedeći dan i članov korisnički račun je omogućen u njegovom/njezinom novom klub. Imajte na umu da datum "NAPUSTIO MATIČNI KLUB dana" prethodi datumu " PRISTUPIO NOVOM KLUBU dana" za jedan dan. Preporučeno je da se razjasni transfer između dva tajnika klubova te da se pokrene transfer u prošlosti, a ne u budućnosti. To omogućuje dovršetak prelaza unutar 24 sata.
E-mail poslan tajniku ciljanog kluba
Kada je Prelaz uspješno pokrenut, Polaris šalje e-mail tajniku ciljanog kluba.
Završetak transfera u ciljni klub
Tajnik ciljnog kluba prihvaća ili odbija transfer.
Kada je prelaz prihvaćen, tajnik kluba pošiljatelja dobiva obavijest e-poštom, proces prelaza je završen i član postaje aktivni član ciljanog kluba. Transfer je prikazan kao uspješno završen u oba kluba. Datum ulaska u novi klub nije moguće ručno postaviti. Automatski se računa od datuma odlaska u klubu pošiljatelja.
Kada je prelaz odbijen, tajnik kluba pošiljatelja dobiva obavijest e-poštom, proces prelaza se otkazuje i član se vraća u svoj izvorni klub. Transfer je prikazan kao neuspješno završen, odn. odbijen u oba kluba.
Konačna potvrda prelaza
Proces prelaza završava obaviješću tajniku kluba pošiljatelja.
Oprez: Prelaz člana ne može se poništiti!.
Jedini način da ispravite pogrešku je da započnete novi prelaz
.
Međutim, povijest prelaza člana uvijek se čuva.
U slučaju neuspjelog prelaza/transfera
Prelaz može biti neuspješan iz nekoliko razloga.
Najvjerojatniji razlog je da tajnik ciljanog kluba, umjesto da čeka poruku o transferu od kluba pošiljatelja, kreira novog člana koji zatim dobiva novi Rotary International-ID.
U tom će slučaju član u prelazu biti blokiran sve dok se njegovi podaci u Rotary International-u ne dovedu u red i provjere.
To može potrajati nekoliko tjedana. Tajnik kluba primatelja stoga mora pričekati dok ne dobije poruku od kluba pošiljatelja.